Τρίτη 25 Ιουνίου 2019

Simply the best…


Ο καλύτερος παίκτης του ΝΒΑ είναι Έλληνας!
Ναι καλά διαβάσατε! Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ο οποίος πριν μερικά χρόνια έπαιζε μπάσκετ στα Σεπόλια κατάφερε σε διάστημα έξι ετών από τότε που πέρασε την άλλη άκρη του Ατλαντικού να γίνει ο κορυφαίος παίκτης στον κόσμο!

Ο Έλληνας αστέρας ψηφίστηκε MVP σκορπώντας συγκίνηση, τα ξημερώματα της Τρίτης στην εκδήλωση των NBA Awards για την αγωνιστική περίοδο 2018/19, που διεξήχθη στο «Barker Hangar» του Λος Άντζελες.

Αντίπαλοι του ηγέτη των Μπακς για τον τίτλο του MVP ήταν ο Τζέιμς Χάρντεν και ο Ποπ Τζορτζ βλέποντας το βραβείο να καταλήγει σε ελληνικά χέρια!

Kατά τη διάρκεια της βράβευσής του ο  "Greek Freak", ο οποίος βίωσε φέτος την καλύτερη σεζόν της καριέρας του σε προσωπικό και ομαδικό επίπεδο, αριθμώντας 27.7 πόντους, 12.5 ριμπάουντ, 5.9 ασίστ, 1.3 κλεψίματα και 1.5 κοψίματα μέσο όρο σε 32.8 λεπτά συμμετοχής, γνώρισε την αποθέωση από τους παρευρισκόμενους και συγκίνησε τους πάντες με την ομιλία του.

Με δάκρυα στα μάτια ο κορυφαίος και με τη βούλα μπασκετμπολίστας του ΝΒΑ δήλωσε:

«Θέλω να ευχαριστήσω τον θεό που με ευλόγησε με αυτό το ταλέντο, για να είμαι στη θέση που βρίσκομαι σήμερα. Θέλω να τον ευχαριστήσω που με έβαλε σε αυτή τη θέση. Όλα τα κάνω μέσω αυτού, είμαι απίστευτα ευλογημένος. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα μου, κυρίως τους συμπαίκτες μου. Θέλει πάνω από έναν παίκτη για να έχεις πάνω από 60 και τους ευχαριστώ που ήταν μαζί μου στον πόλεμο. Θέλω να ευχαριστήσω το τεχνικό επιτελείο, που μας έμαθε όλα όσα έπρεπε να ξέρουμε. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση, που πίστεψε. Ήμουν 18 ετών στην Ελλάδα και με πίστεψαν. Ευχαριστώ το Μιλγουόκι, την Ελλάδα και τους Νιγηριανούς που με υποστηρίζουν. Ξέρω ότι στην Ελλάδα είναι 6 το πρωί και μου στέλνουν μηνύματα κάθε μέρα. Πριν από 2 χρόνια είχα ένα στόχο, να γίνω ο κορυφαίος του πρωταθλήματος. Ευχαριστώ τον πατέρα μου, αν και προφανώς δεν μπορεί να είναι εδώ μαζί μου. Πάντοτε, όταν περνάω στο παρκέ, θυμάμαι τον πατέρα μου, που μου έλεγε να παίζω και πιο σκληρά, ακόμη κι όταν πονούσα. Θέλω να ευχαριστήσω τους εκπληκτικούς αδελφούς μου. Σας ευχαριστώ, είστε τα πρότυπά μου, σας ευχαριστώ για όσα κάνετε για μένα. Θέλω να ευχαριστήσω την φοβερή μητέρα μου. Είναι η ηρωίδα μου από παιδί. Δεν μπορείς να προβλέψεις το μέλλον σου και δεν μπορείς να το πιστέψεις, αν δεν έχεις ένα γονιό. Ευχαριστώ τους ατζέντηδες, που με πίστευαν και μου έδιναν κίνητρο, που δε με ενοχλούν πολύ. Αυτή είναι μόνο η αρχή για μένα, στόχος μου είναι να κατακτήσω το πρωτάθλημα. Όπως μου έχει πει ο πατέρας μου, πάντα να θέλεις περισσότερα, αλλά να μην είσαι άπληστος».

Αναλυτικά πού κατέληξαν τα βραβεία:

MVP της χρονιάς: Γιάννης Αντετοκούνμπο (Μιλγουόκι Μπακς)

Ρούκι της χρονιάς: Λούκα Ντόντσιτς (Ντάλας Μάβερικς)

Πιο Βελτιωμένος παίκτης της χρονιάς: Πασκάλ Σιάκαμ (Τορόντο Ράπτορς)

Κορυφαίος έκτος παίκτης της χρονιάς: Λου Γουίλιαμς (Λ.Α Κλίπερς)

Προπονητής της χρονιάς: Μάικ Μπουντενχόλζερ (Μιλγουόκι Μπακς)

Αμυντικός της χρονιάς: Ρούντι Γκομπέρ (Γιούτα Τζαζ)

Παράγοντας της χρονιάς: Τζον Χορστ (Μιλγουόκι Μπακς)

Highlight της χρονιάς: Η 50αρα του Ντέρικ Ρόουζ (Μινεσότα Τίμπεργουλβς)

Καλύτερος συμπαίκτης (Twyman-StokesTeammate of the year): Μάικ Κόνλεϊ (Μέμφις Γκρίζλις)

ΝΒΑ Lifetime Achievement Award: Μάτζικ Τζόνσον και Λάρι Μπερντ

Βραβείο Κοινωνικής Προσφοράς (NBA Cares Commuity Assist Award): Μπράντλεϊ Μπιλ (Γουάσινγκτον Γουίζαρντς)

Sager Strong Award: Ρόμπιν Ρόμπερτς

Πηγη:zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: